Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Een enthousiaste, dynamische secretarieel medewerker


Functie

Wat zouden je taken zijn:

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt van de patiënten. Je weet elke patiënt op een vriendelijke en vlotte manier verder te helpen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de agenda’s van de verschillende artsen.
  • Je beantwoordt alle inkomende telefoons en je staat in voor al het mailverkeer van de praktijk.
  • Je staat in voor het verwerken van binnenkomende en uitgaande briefwisseling, up-to-date houden van patiëntendossiers, afspraken maken.
  • Je vult de benodigde materialen in de praktijkruimtes aan, materiaalvoorraad bijhouden en bestellen en steriliseren.
  • Je assisteert bij basis medische taken wanneer vereist.
  • Je zet de betaling van de facturen klaar.

Jouw profiel

  • Indien je de opleiding medische secretariaat hebt gedaan is dit een pluspunt.
  • Je bent communicatief sterk en vlot in de omgang.
  • Je bent een administratieve duizendpoot.
  • Indien je medische ervaring hebt, is dit een pluspunt.
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...

Aanbod

  • Je werkroosterziet er als volgt uit: 3,5 uur per ochtend tussen 8u30 en 12u00, met uitzondering op maandag tot 12u30, met optie tot meer uren in de toekomst, van maandag tot en met vrijdag.
  • Je krijgt een vergoeding voor het woon-werkverkeer
  • Je loon wordt berekent volgens het wettelijk barema.
  • Je kan zo snel mogelijk starten.

Solliciteren

Else Spillebeen
051 31 00 01
artsenpraktijkvierschaar@gmail.com

Solliciteren