Jij bent het eerste aanspreekpunt van de patiënten. Je weet elke patiënt op een vriendelijke en vlotte manier verder te helpen.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de agenda’s van de verschillende artsen.
Je beantwoordt alle inkomende telefoons en je staat in voor al het mailverkeer van de praktijk.
Je staat in voor het verwerken van binnenkomende en uitgaande briefwisseling, up-to-date houden van patiëntendossiers, afspraken maken.
Je vult de benodigde materialen in de praktijkruimtes aan, materiaalvoorraad bijhouden en bestellen en steriliseren.
Je assisteert bij basis medische taken wanneer vereist.
Je zet de betaling van de facturen klaar.
Jouw profiel
Indien je de opleiding medische secretariaat hebt gedaan is dit een pluspunt.
Je bent communicatief sterk en vlot in de omgang.
Je bent een administratieve duizendpoot.
Indien je medische ervaring hebt, is dit een pluspunt.
De planning en de agenda van de arts bijhouden
Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Medische handelingen factureren en de betaling innen
Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
Aanbod
Je werkroosterziet er als volgt uit: 3,5 uur per ochtend tussen 8u30 en 12u00, met uitzondering op maandag tot 12u30, met optie tot meer uren in de toekomst, van maandag tot en met vrijdag.
Je krijgt een vergoeding voor het woon-werkverkeer
Je loon wordt berekent volgens het wettelijk barema.